8 Kasım 2012 Perşembe

YAZSAM YAZSAM BİTMESE

Kimine uzun kimine kısa gelir, zaman geçmişse en son yaptığın işlerin üzerinden...Zaman geçmiş buralara uğramayalı ama uzun mu kısa mı ben bile kestiremiyorum bu aralar. Hayatım çok benden çıktı çünkü... Kazanımlar, kayıplar, gelenler, gidenler... Ruhsuzlaştığımı düşünüyordum aslında, meğer tam tersi çok büyümüş bu ruh,ıslanmış,kurumuş,yaşlanmış...Anlatmak istemiş bazende hiç tanımadıklarına, çok iyi tanıyanlarına... Ama kelimeler birbirine girmiş.Yazı bitmiş.

4 yorum:

  1. Hoşgeldin güzel bacım.
    Bu blog artık yazı bekler bilesin.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar şanslıyım ben sen her ortamda dostumsun, desteğimsin:)

    YanıtlaSil
  3. nihayet.. bi blogun oldugunu unutmustum halbuki birlikte acmistik dimi. heyecan yaptim yeni yazi gorunce. yaz artik olurmu yektamin fotolarinida koy soz masallah dicez :)

    YanıtlaSil
  4. Bende unutmuştum sanki, eski ve sevdiğim bi eşyamı bulmuş gibi oldum. Elimden geldiğince yazıcam artık inşallah ama foto konusunda hala bildiğin gıcık insanım:)

    YanıtlaSil