30 Nisan 2013 Salı

Çocuğun erken uyursa zaten yazarsın :)

Niye yazmıyosun bak ben yazıyorum diyorsun ey okur. Ben de diyorum ki çocuğum erken uyursa zaten yazarım, tıpkı bu gece ki gibi :)

Paşa oğlum öğlen sonrası bisiklet gezisinde atılan fazla enerjilerinden dolayı bizim düzenimizde bu gece erken uyudu (saat 23:00 civarı). Biz de kocamla önce bi şaşkın bakındık, sonra hemen çay konuldu, sohbet, muhabbet... Sonra kaçırılmicak bi tartışma programına sarınca evimineri, bende hiç mırın kırın etmeden pc başına oturdum önce bakındım blog alemine sonra tüm komşuları bahar temizliği yapmış kadının kirli pencerelerinden utanması gibi iki satır yazayım dedim, ne var ne çok bu aralar :)

2 yaşına çok az kalmış delikanlı oğlum maşallah bizi çok eğlendirerek büyümeye devam ediyor. İşitsel olduğumdan, o konuşmaya çalışıp farklı cümleler kurdukça anne çocuk ilişkisinin yanında hayranlık duymaya başladım kerataya. Ama yaramazlığa başladı mı hayranlık filan dinlemeden yaygarayı basan cırtlak da bi anneyim aynı zamanda :)

Son zamanlarda en sık yaptığımız faaliyet ev bakmak ve yine en sık yaşanan da bulamamak :) aman napalım yoksa yok dimi ama...

Elbise diktirme niyetindeyim bu aralar. İstediğim kumaşları bulabilirsem prensesler kadar güzel bi blogger olabilirim diye düşünüyorum : P Bulamazsam şansınıza küsün ne diyim :)

2 yorum:

  1. ay ay ayy benim meşkul aplam gelmiş. hoş gelmiş sefalar getirmiş. Ama yazma tembelliğini hiiiç yeğenime atma şekerim o tamamen senin tembelliğin :) daha sık yaz emi güzel aplam, öperim.

    YanıtlaSil
  2. Yazmam mı aplacım, yazarım tabi, bak Yekta öğlen uykusunda bende sana cevap yazıyorum mesela:)

    YanıtlaSil