18 Mart 2010 Perşembe

Mantarlı Pazı Yemeği yada son anda kocama yemek hazırlayayım yemeği:)

Dün akşam kızarmış soğan halkası hayalim dondurulmuşunu bulamadığımdan hüsrana uğrayınca,görünüşlerine bayılarak aldığım minik mantarlarla aparatif bişeyler hazırlayayım dedim. Yalnız yiyeceğimi tahmin ettiğim yemeğe eşimde dahil olunca beni yeni gelinlerdeki gibi bir telaş aldı.Değişik olsun lezzetli olsun, suyuna ekmek banılsın derkennnn ortaya fotoğraflamayı akıl edemediğim bu yemek çıktı:)

Malzemeler:
1 demet doğranıp haşlanmış pazı
250 gr. mantar
1 orta boy soğan
1 orta boy domates
2 diş sarımsak
2 sivri veya çarliston biber
1 yemek kaşığı domates salçası
1 yemek kaşığı tereyağ
2 yemek kaşığı zeytinyağı

Yapılışı:Soğanı yemeklik doğrayıp, tereyağında şööyle bi çevirdim.Küçük doğranmış biberleri ekledim.Mantarları da doğrayıp suyunu salana kadar pişirdim.Kavrulduklarını anlayınca minicik doğradığım domatesi, domates salçasını ve ezilmiş sarımsakları ekledim.Zeytinyağını ve yarım çay bardağından biraz fazla suyuda ekleyip güzelce karıştırdım, kapağını kapatıp kısık ateşte tabir-i caizse demledim.Veee Hepsini yedik:D

1 yorum:

  1. mmmm.. değişik bir yemeğe benziyor mantarlı şeylere bayılırım. ama dediğiniz gibi keşke fotoğraf çekmeyi de akıl etseydiniz merak ettm doğrusu. deneyeceğim. teşekkürler :)

    YanıtlaSil